Reparasjonssenter

Det er enkelt, og det er raskt

Omron Europe tilbyr en reparasjonstjeneste som koordineres fra servicesenteret i ‘s-Hertogenbosch i Nederland.

Servicesenteret tilbyr en høykvalitets reparasjonstjeneste for de fleste av Omrons produkter, inkludert PLS, timere, tellere, visjons- og ID-systemer, omformere og servoomformere. Ved hjelp av de nyeste teknologiene for reparasjon av produktene, ofte på komponentnivå, kan servicesenteret ikke bare gi en detaljert reparasjonsrapport, men også holde kostnadene så lave som mulig, slik at du får best mulig service til best mulig pris.

Forespørsel om reparasjon

Område for europeisk reparasjonsdatabase

Den europeiske reparasjonsdatabasen gir de lokale kontorene og distributørene våre et verktøy for enkelt å rapportere og spore en reparasjonsforespørsel.

Når reparasjonsforespørselen er lagt inn, opprettes DHL-transportdokumentene automatisk. Statusen til reparasjonssyklusen kan også følges. Det blir oppgitt en fast pris for reparasjonen på forhånd!

Gå til den europeiske reparasjonsdatabasen

Finn & Følg

Dette er track & trace seksjonen til Omron repair Center.

Her kan du se status på reparasjoner ved å skrive inn RMA-nummeret ditt. RMA nummeret er «reparasjonsnummeret» som du fikk tildelt ved ditt lokale Omron kontor (NSC) når reparasjonen ble registrert.

Track & Trace ditt RMA nummer