Fem dagers reparasjonstjeneste*

Fem enkle trinn i den fem dagers ekspressreparasjonstjenesten.

1. Fortell Omron hva problemet er

Hvis du trenger en reparasjon, kan du ta kontakt med distributøren eller den lokale Omron-brukerstøtten.

2. Reparasjonsautorisering

Omron sender deg en bekreftelse på forespørselen om reparasjon, og dersom det er aktuelt, et pristilbud.

3. Pakk produktet for transport

Sørg for at produktet er trygt innpakket i en eske.

4. Ring det lokale DHL-kontoret

Oppgi det spesielle Omron-kontonummeret, så vil DHL hente pakken.

5. DHL returnerer det reparerte produktet

Det reparerte og testede produktet returneres sammen med en reparasjonsrapport i løpet av de fem neste arbeidsdagene.

* Merk

Den fem dagers reparasjonstjenesten er ikke tilgjengelig for alle Omron-produkter. Ta kontakt med det lokal Omron-kontoret for å få mer informasjon.