Logg på

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Endre passord

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Registrer

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Takk for at du har registrert deg hos Omron

En e-post for å fullføre kontoen din er sendt til

Gå tilbake til nettstedet

få direkte tilgang

Fyll ut personopplysningene dine nedenfor og få direkte tilgang til innholdet på denne siden

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Takk for at du viste interesse

Du har nå tilgang til Fem dagers reparasjonstjeneste*

En bekreftelses-e-post er sendt til

Fortsett til side

Fem dagers reparasjonstjeneste*

Fem enkle trinn i den fem dagers ekspressreparasjonstjenesten.

1. Fortell Omron hva problemet er

Hvis du trenger en reparasjon, kan du ta kontakt med distributøren eller den lokale Omron-brukerstøtten.

2. Reparasjonsautorisering

Omron sender deg en bekreftelse på forespørselen om reparasjon, og dersom det er aktuelt, et pristilbud.

3. Pakk produktet for transport

Sørg for at produktet er trygt innpakket i en eske.

4. Ring det lokale DHL-kontoret

Oppgi det spesielle Omron-kontonummeret, så vil DHL hente pakken.

5. DHL returnerer det reparerte produktet

Det reparerte og testede produktet returneres sammen med en reparasjonsrapport i løpet av de fem neste arbeidsdagene.

* Merk

Den fem dagers reparasjonstjenesten er ikke tilgjengelig for alle Omron-produkter. Ta kontakt med det lokal Omron-kontoret for å få mer informasjon.