Logg på

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Registrer

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Takk for at du har registrert deg hos Omron

En e-post for å fullføre kontoen din er sendt til

Gå tilbake til nettstedet

få direkte tilgang

Fyll ut personopplysningene dine nedenfor og få direkte tilgang til innholdet på denne siden

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Takk for at du viste interesse

Du har nå tilgang til Dette kan vi gjøre for deg

En bekreftelses-e-post er sendt til

Fortsett til side

Dette kan vi gjøre for deg

Dette er grunnen til at du kan stole på servicen vår:

  • Omrons servicesenter i Europa har godt utdannede ingeniører, de nyeste teknologiene og et høyt kvalitetsnivå.
  • Direkte henting fra og levering til kunden overalt innenfor EU.
  • Tre reparasjonstjenester er tilgjengelige for automasjonsreparasjoner: – Prioritet (reparasjon innen 24 timer) – Standard (reparasjon innen tre arbeidsdager) – Økonomisk (reparasjon innen ti arbeidsdager)
  • To reparasjonstjenester er tilgjengelige for mekatroniske reparasjoner: – Standard (reparasjon innen fem arbeidsdager) – Økonomisk (reparasjon innen ti arbeidsdager) *Vær oppmerksom på at den oppgitte reparasjonstiden for tjenestene ovenfor er uten transporttid.
  • Gratis reparasjonstjeneste for produkter med garanti fra Omron.
  • Fast reparasjonspris for produkter når reparasjonen ikke er dekket av garanti.
  • Reparerte produkter får ett års garanti på komponenter som er byttet ut eller reparert, fra og med reparasjonsdatoen ved Omrons servicesenter i Europa.
  • Det reparerte produktet returneres med standardreparasjonsrapporten vår. På forespørsel kan en omfattende reparasjonsrapport eller detaljert analyse skaffes til veie.

  • Innholdet i reparasjonstjenestene kan endres når som helst uten forvarsel.
  • Tollprosedyrer kan forsinke reparasjonsforespørsler fra land utenfor EU.
  • Enkelte Omron-produkter omfattes ikke av denne ekspressreparasjonstjenesten.

Annen viktig informasjon

  • Kontakt Omrons hovedkontor i Oslo for å avtale retur. Du vil da motta ett returskjema samt returnummer. Produktet skal sendes samme sted, og vil bli videresendt til ERC
  • Noen Omron produkter er utenfor ERC's produktområde vedr. reparasjon. Vi kan da ofte tilby ett erstatningsprodukt i stedet til en spesiell byttepris

For flere detaljer, evt. avtale retur, vennligst kontakt Omron Electronics Norway AS på telefon 23173940 evt. per epost: support.norway@eu.omron.com.