Dette kan vi gjøre for deg

Dette er grunnen til at du kan stole på servicen vår:

  • Omrons servicesenter i Europa har godt utdannede ingeniører, de nyeste teknologiene og et høyt kvalitetsnivå.
  • Direkte henting fra og levering til kunden overalt innenfor EU.
  • Tre reparasjonstjenester er tilgjengelige for automasjonsreparasjoner: – Prioritet (reparasjon innen 24 timer) – Standard (reparasjon innen tre arbeidsdager) – Økonomisk (reparasjon innen ti arbeidsdager)
  • To reparasjonstjenester er tilgjengelige for mekatroniske reparasjoner: – Standard (reparasjon innen fem arbeidsdager) – Økonomisk (reparasjon innen ti arbeidsdager) *Vær oppmerksom på at den oppgitte reparasjonstiden for tjenestene ovenfor er uten transporttid.
  • Gratis reparasjonstjeneste for produkter med garanti fra Omron.
  • Fast reparasjonspris for produkter når reparasjonen ikke er dekket av garanti.
  • Reparerte produkter får ett års garanti på komponenter som er byttet ut eller reparert, fra og med reparasjonsdatoen ved Omrons servicesenter i Europa.
  • Det reparerte produktet returneres med standardreparasjonsrapporten vår. På forespørsel kan en omfattende reparasjonsrapport eller detaljert analyse skaffes til veie.

  • Innholdet i reparasjonstjenestene kan endres når som helst uten forvarsel.
  • Tollprosedyrer kan forsinke reparasjonsforespørsler fra land utenfor EU.
  • Enkelte Omron-produkter omfattes ikke av denne ekspressreparasjonstjenesten.

Annen viktig informasjon

  • Kontakt Omrons hovedkontor i Oslo for å avtale retur. Du vil da motta ett returskjema samt returnummer. Produktet skal sendes samme sted, og vil bli videresendt til ERC
  • Noen Omron produkter er utenfor ERC's produktområde vedr. reparasjon. Vi kan da ofte tilby ett erstatningsprodukt i stedet til en spesiell byttepris

For flere detaljer, evt. avtale retur, vennligst kontakt Omron Electronics Norway AS på telefon 23173940 evt. per epost: support.norway@eu.omron.com.