Login

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Register

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Thank you for registering

An email to complete your account has been sent to

Return to the website

get direct access

Fill in your details below and get direct access to content on this page

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Thank you for your interest

You now have access to Maksimer potensialet ditt med dataintegrasjon

A confirmation email has been sent to

Continue to page

Please or get direct access to download this document

Maksimer potensialet ditt med dataintegrasjon

Hvor nær er Industry 4.0 fra å bli en realitet? En futuristisk og fullstendig tilkoblet industriell verden tar allerede form, og dataintegrasjon er en viktig faktor.

Innhenting og oppbevaring av produksjonsdata gir også mange andre fordeler – fra måling av OEE (total utstyrseffektivitet) til å hjelpe OEM-er med å oppfylle stadig flere juridiske krav til rapportering. Dan Rossek tar en mer omfattende titt på utfordringene og fordelene med dataintegrasjon i "Fra produksjon til toppledelse".

Som enhver leder vet, har trenden for produsenter når det gjelder å overvåke effektiviteten for å optimalisere fortjenesten, blitt stadig viktigere. Flere selskaper tar sikte på å måle den totale utstyrseffektiviteten (OEE) for å identifisere flaskehalser og svakheter i produksjonsprosessen. Men disse beregningene kan bare benyttes når tilstrekkelige mengder data har blitt innhentet fra hele driften, og blitt lagret på en trygg måte.

"Mengden detaljer, hastigheten på innhenting og opphenting samt sikkerhetskravene for alle data vil bare øke for sensitive produktområder som matvarer og farmasi." Sier Dan Rossek, markedssjef

Last ned hele artikkelen nedenfor