Login

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Register

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Thank you for registering

An email to complete your account has been sent to

Return to the website

get direct access

Fill in your details below and get direct access to content on this page

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Thank you for your interest

You now have access to Repair Service

A confirmation email has been sent to

Continue to page

Please or get direct access to download this document

Repair Service

It's simple and it's fast

OMRON Europe provides a repair service coordinated from its European Repair Centre (ERC), located at ‘s-Hertogenbosch The Netherlands.

The ERC provides a high quality repair service for the majority of OMRON products including PLC's, Timers, Counters, Vision & ID systems, Inverters & Servo drives. Utilizing the latest technologies for repairing the products, often to component level, the ERC is not only able to provide a detailed repair report but also keep the costs as low as possible resulting in the best service for the best price

Request for repair

Track & Trace

This is the track & trace section of the OMRON European Repair Centre.

Here you can see the current status of your repair, by entering the RMA-number. The RMA-number is the "repair-number" that was supplied to you by your local OMRON office (NSC) at the time the repair was authorized.

Track & Trace your RMA number

European Repair Database Area

The European Repair Database supplies our local offices and distributors with a tool to easily report and track a repair request.

After entering the repair request, the DHL transport documents are created automatically. Also the status of the repair cycle can be followed. A fixed price for repair is given up front!

Access the European Repair Database

Vi bruker informasjonskapsler på nettstedet vårt

Disse informasjonskapslene forbedrer opplevelsen din på nettstedet, forbedrer kvaliteten på nettstedet vårt og hjelper oss med å vise deg innhold og annonser som er mer sannsynlig å være relevant for deg. Vi tillater også at tredjeparter (inkludert våre partnere innen sosiale medier og annonseringspartnere) plasserer informasjonskapsler på nettstedet vårt. 

Ved å klikke på Godta alle informasjonskapsler godtar du plasseringen og bruken av informasjonskapsler som beskrevet i våre retningslinjer for personvern. Hvis du ønsker å tillate funksjonelle informasjonskapsler, klikker du på Godta viktige informasjonskapsler, og hvis du vil finjustere informasjonskapslene vi kan bruke, klikker du på Administrer informasjonskapsler.