Login

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Change password

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Register

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Thank you for registering

An email to complete your account has been sent to

Return to the website

get direct access

Fill in your details below and get direct access to content on this page

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har for tiden tekniske problemer. Ditt skjema har ikke blitt innsendt. Vi beklager så mye og håper du vil prøve igjen senere. Detaljer:

Download

Thank you for your interest

You now have access to Dette kan vi gjøre for deg

A confirmation email has been sent to

Continue to page

Please or get direct access to download this document

Dette kan vi gjøre for deg

Dette er grunnen til at du kan stole på servicen vår:

  • Omrons servicesenter i Europa har godt utdannede ingeniører, de nyeste teknologiene og et høyt kvalitetsnivå.
  • Direkte henting fra og levering til kunden overalt innenfor EU.
  • Tre reparasjonstjenester er tilgjengelige for automasjonsreparasjoner: – Prioritet (reparasjon innen 24 timer) – Standard (reparasjon innen tre arbeidsdager) – Økonomisk (reparasjon innen ti arbeidsdager)
  • To reparasjonstjenester er tilgjengelige for mekatroniske reparasjoner: – Standard (reparasjon innen fem arbeidsdager) – Økonomisk (reparasjon innen ti arbeidsdager) *Vær oppmerksom på at den oppgitte reparasjonstiden for tjenestene ovenfor er uten transporttid.
  • Gratis reparasjonstjeneste for produkter med garanti fra Omron.
  • Fast reparasjonspris for produkter når reparasjonen ikke er dekket av garanti.
  • Reparerte produkter får ett års garanti på komponenter som er byttet ut eller reparert, fra og med reparasjonsdatoen ved Omrons servicesenter i Europa.
  • Det reparerte produktet returneres med standardreparasjonsrapporten vår. På forespørsel kan en omfattende reparasjonsrapport eller detaljert analyse skaffes til veie.

  • Innholdet i reparasjonstjenestene kan endres når som helst uten forvarsel.
  • Tollprosedyrer kan forsinke reparasjonsforespørsler fra land utenfor EU.
  • Enkelte Omron-produkter omfattes ikke av denne ekspressreparasjonstjenesten.

Annen viktig informasjon

  • Kontakt Omrons hovedkontor i Oslo for å avtale retur. Du vil da motta ett returskjema samt returnummer. Produktet skal sendes samme sted, og vil bli videresendt til ERC
  • Noen Omron produkter er utenfor ERC's produktområde vedr. reparasjon. Vi kan da ofte tilby ett erstatningsprodukt i stedet til en spesiell byttepris

For flere detaljer, evt. avtale retur, vennligst kontakt Omron Electronics Norway AS på telefon 23173940 evt. per epost: support.norway@eu.omron.com.

Fem dagers reparasjonstjeneste*

Fem enkle trinn i den fem dagers ekspressreparasjonstjenesten.

1. Fortell Omron hva problemet er

Hvis du trenger en reparasjon, kan du ta kontakt med distributøren eller den lokale Omron-brukerstøtten.

2. Reparasjonsautorisering
Omron sender deg en bekreftelse på forespørselen om reparasjon, og dersom det er aktuelt, et pristilbud.

3. Pakk produktet for transport
Sørg for at produktet er trygt innpakket i en eske.

4. Ring det lokale DHL-kontoret
Oppgi det spesielle Omron-kontonummeret, så vil DHL hente pakken.

5. DHL returnerer det reparerte produktet
Det reparerte og testede produktet returneres sammen med en reparasjonsrapport i løpet av de fem neste arbeidsdagene.

* Merk: Den fem dagers reparasjonstjenesten er ikke tilgjengelig for alle Omron-produkter. Ta kontakt med det lokal Omron-kontoret for å få mer informasjon.